Re: kabel do monitora BNC czy DSUB???

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 16:23:03 MET

In article <b3nu6l$gk8$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, mariod wrote:

> ma, na BNC jest lepiej

Czemu ma być lepiej, zwłaszcza na takim kablu, który z jednej strony ma
zwykłą wtyczkę DSUB, a na drugim końcu rozdziela się na 3 (albo 4) wtyczki
BNC? Może gdy karta graficzna ma wyjście BNC, wtedy jest jakaś zauważalna
różnica, ale też wątpię, żeby było jakoś znacząco lepiej niż na _dobrym_
kablu DSUB.

Paweł