Re: zepsuta bateria li-ion w laptopie

Autor: Wawrzyn (wawrzyn_at_usun.eranet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:46:05 MET

> Gdyby to było tak proste, to bym się tego podjął, ale mam wrażenie że
> obudowa owego aku jest sklejona, zgrzana, a może w jakiś inny sposób
> zamknięta na stełe:(
>
> pozdrawiam

no jakos tam jest zaspawana ale da sie chyba po dobremu lub po zlemu ja
rozebrac - ja mysle ze raczej ogniwa sa ok - bo gdyby nie to pewnie byloby
za male napiecie i by nie chodzil komp na tym wcale. a jak sie odpali na
zasilaniu sieciowym (wkladam zasilacz, pstryk, wyjmuje) to chodzi i 3
godziny. pewnie raczej jakis uklad elektroniczny na niej siadl. Rozmawialem
z kolega elektronikiem, pewnie bedziemy ja rozbebeszac niedlugo ;).

Dzieki za jakies konstruktywne mysli, bo juz mnie ów PeKleksyk nieco
rozdraznil wpierajac ze to problem z softem.....
Pozdrawiam
Wawrzyn