Re: Ekonomiczny Zestaw. Prosze o rade

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:13:04 MET

Ostatnio składałem znajomemu kompa:
Athlon 1700+ (wiatrak Arctic Ice) - 240zł +65zł
ECS K7S6A z AC97 - 230zł
256MB DDR 333
HDD Samsung 60GB (chciał samsunga to dostał samsunga:/, jego wybór)
Obudowa z CodeGenem 300W
Mint GF4 MX440 64MB DDR
+ pozostałe duperele
O dziwo nic się nie wiesza, proc ma temperaturę 40st. (obudowa jest
cholernie szeroka i długa...)
I Win98 i Me i XP i W2k pracują stabilnie.
Miałem chyba więcej szczęścia niż rozumu, bo pierwszy raz poskładałem sprzęt
na AMDku, bo co jakaś trudność u kogoś to nic innego tylko AMD i zawiasy
:)))
Sam jestem pod wrażeniem. Podzespoły nie są mion zdaniem wysokich lotów.
/Sławicki