Re: Jaki monitor 17''

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 14:30:43 MET

Staniek wrote:

> Wielkie dzięki za pomoc, byłem wczoraj w media markt i pooglądałem sobie
> co nie co i LG faktycznie odpada.

tjaaa ... faktycznie najgorszy obraz to akurat na LG widziałem, choć mogą
się trafić i dobre egzemplarze.

> Zdecyduje się chyba jednak na Samsunga z serii 7xxMB chociaż w NECu jest
> troszke lepszy obraz ale troche te linie poziome przeszkadzają.

Zdecyduj się przede wszystkim dokładneie na ten egzemplarz, który
testowałeś - inny może być gorszy lub lepszy. Linie poziome ... cóż ...
da się z nimi żyć całymi latami, zwłaszcza jeśli się rzadko używa
jastnych teł :-)

> Mam jeszcze jedno pytanie, czy w Samsungu system Magic Bright to to samo
> co w NECu Super Bright ?

Tego nie wiem, użytkując SM 959NF nie znalazłem tego ficzeru użytecznym
:-)

--
Pozdrówka,
        Artur