Re: bios - czy mozna cofn望 wersje i czy ma to sens

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 14:17:02 MET

> pisalem o tym we wczesniejszym poscie. jest to
> dfi cw35s rev c. opis na www.dfi.com z niego ostatecznie nic nie
> wynika bowiem szczegolowa instrukcja rozni sie od ogolnej i nie wiem w
koncu

Jest wyraznie napisane, ze jak masz rev. C to pojdzie nawet Celeron 667
(BIOS z 2000/05/10). Kazdy nowszy BIOS oprocz obslugi tego celerona ma
jeszcze nowe poprawki wiec im nowszy tym bardziej powinno to dzialac. Mysle,
ze problem nie jest z BIOS'em a z czym innym ... np. z procesorem.
Jezeli procesor dziala na innej plycie to mozesz sprawdzic czy aby na pewno
masz wszystko dobrze poustawiane na swojej plycie i jezeli by bylo ok to
ewentualnie wrzucic jakas starsza wersje BIOS'a ...