Re: Problem z DDR333

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 14:22:38 MET

> No akurat pamieci wymieniane dwa razy. Probowalem 2x256, 2x512, 1x256,
1x512
> i to samo - zwiechy i niebieskie ekrany. Głównie siada na 3d i na
> aplikacjach. Jeśli gram w pasjansa wszystko chodzi spoko :)))))). CAS
> Latency jest na 2.5, przy 3 nie startuje komp, sprobuje jeszcze na 2, ale
> cos mi sie wydaje ze takie pamieci za 320 zeta za 512mb cl maja jednak
2.5.

W plytach gigabyte (starszych) byl taki problem, ze przy wlozeniu pamieci
ktore ma zla organizacje (nie odpowiadajaca plycie) plyta albo nie
startowala albo zdarzaly sie rozne inne efekty specjalne. Chyba jednak
trzeba by sprobowac jakiejs firmowej pamieci ... (o ile wogole da sie
wymienic za doplata).