gdzie jest moj WD800JB???

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 13:44:44 MET

kupilem sobie dysk 80GB ustawilem go na SLAVE (zworkami), w kompie mam go
jako Secondary Disk. Komputer mi go wykrywa wszystko wydaje sie byc dobrze,
a w WINXP brakuje mi literki, w ogole go nie widac. Jednak mysle ze sytem go
wykryl bo doinstalowal jakies kontrolery (czy cos tam), poza tym pokazala
sie ikonka nowego urzadzenia. Kurcze, czy ja jestem slepy, ale nie ma
nigdzie literki do tego dysku, w zwiazku z tym nie moge sie do niego dostac.
help me!

sonic