Re: Poszukujękogoś kto ma scaner mustek.

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:24:11 MET

"Domino" <spam_domik100_at_silesianet.pl> wrote:

> opisz w krokach procesz instalacji?
>
> mam drivery z 12/12/02. postepowalem zgodnie z instrukcja do nich ale
> po podlaczeniu komp nie potrafi zidentyfikowac sprzetu a gdy recznie
> wskazuje plik .inf z opisem nic nie znajduje.

Dokładnie tak jak opisano to tutaj:
http://www.mustek.com/Download/driv_scanr/english/xpinstall.html

Czyli:

-> odłączyć skaner
-> usunąć stare sterowniki (tego nie robiłem, bo instalowałem zawsze "na
czysto")
-> restart
-> rozpakowanie instalacja obu programów _bez_ restartu pomiędzy nimi
-> restart
-> podłączenie skanera
-> system wykrywa skaner i marudzi o "digital signature" etc.
-> potwierdzam, że tak jestem taki głupi, żeby instalować sterowniki
których nie pobłogosławił B.G.
-> skaner działa.

AFAIR którymś razem zainstalowałem sterowniki z podłączonym skanerem i
system nie wykrył go automatycznie, żeby dokończyć instalację (czyli nie
wykonał się "Step Four", punkt 6). Wystarczyło otworzyć "Device Manager" i
wymusić uaktualnienie sterowników dla "unknown USB device" (lub podobnie).

DS

--
Jazz is not dead, it just smells funny. [FZ]