Re: P4 vs Athlon XP

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 13:27:26 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns933081C49CB35silvermango2pl_at_193.110.122.80

> Eeee...
> Przeczytales wogle ten artykul?
Przeczytalem, wiem, wiem, przypuszcza sie, byc moze, itd. Tylko
juz pare razy w histori podobne sytuacje widzialem.

> Perzy fundamentalnych brakach w wiedzy to nie masz szans :/
Przy fundamentalnych roznicach w intepretacji faktow a nie
brakach w wiedzy.

> Spoko IIRC wymodzili cos dla Hammera :)
No i slusznie. Mam nadzieje ze to poprawi sytuacje. Ale
na razie jest jak jest.

--
Nie wykryto sygnaturki :D