problem z podłączeniem kamery przez RS232

Autor: .:JaTy:. (JaTy_at_autocom.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 13:14:09 MET

Witam czytających,
mam problem i pytanie z nim związane: co moze być przyczyną?
1) mam kamerę JVC GR-DVX44 ze złączem do PCeta RS232C
2) mam PCet z dwoma COM'ami na śledziu i pod Win98 edycja2, mysz na
USB
3) wgrany z CD (dołączonego do kamery) scaner portu podłączonej kamery
"nie widzi"
4) przepięta kamera na drugi COM - efekt ten sam
5) wyłączam com'y w systemie, urychamiam PCeta i sterowniki "dogrywa"
6) biorę kamerę do pracy podłączam, wgrywam i uruchamiam scaner -
rozpoznaje bez problemów (PCet pod Win2000 - mysz @ps)
7) wracam do domu i to samo co poprzednio.
Dziękuję wszystkim odpowiadającym
Pozdrawiam wszystkich

z m. Kraka