problem z monitorem...

Autor: RaDzAw (radzaw_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 12:57:37 MET

Witam.
Przepraszam jesli OT, ale chyba pisze na wlasciwa grupe.

Otoz zakupilem monitor - Belinea 103095, i ma on pare wad, i nie wiem czy
zglaszac do serwisu (ktory jest 400 km ode mnie - w Warszawie), czy mozna
cos z tym zrobic.

Otoz czasem obraz "podskakuje" lub gasnie na chwile. Z reguly w wyzszych
rozdzielczosciach, jednakze obslugiwanych wedlug producenta. Producent pisze
na swoich stronach ze moze to byc wina czestotliwosci - wiec moze karta
graficzna ma problem (ProSavage8 na plycie ASRock k7vm2) ?

Moze ktos sie spotkal z takim problemem i potrafic pomoc.