Re: P³yta do Athlona XP 2000+

Autor: gogo (gogulek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 11:40:33 MET

U¿ytkownik mik napisa³:

> Witam,
> Jak± p³ytê Asusa ( ew. innej firmy) polecicie do procka ATHLON XP
> 2000+/266 ?
> Chodzi mi o konkretny model, bo nie jestem ju¿ na bie¿±co w hardwarze,
> a chcê kupiæ co¶ porz±dnego (czyli przysz³o¶ciowego, stabilnego,
> wydajnego).
>
> Pzdr.
> Miki

Oczywi¶cie p³yta na nforce2 - Asus A7n8x , epox 8rda+ , soltek 75frn
(najtañsza).

Je¿li nie masz a tylko chcesz kupiæ procesor to radzi³bym zakup athlona
1,7+(0,13u) z serii Jiuhb - bez problemu pójdzie na 2,4 + ( w/w p³yty na
szynie 166 maj± zablokowane czêstotliwo¶ci taktowania szyn PCI i agp na
warto¶ciach standardowych. Jednym s³owem s± rewelacyjne do overclockingu.

Sam u¿ywam soltka 75frn, athlon 1,7+ @2,4+ (166MHz x 12 ) - ¶miga
wy¶mienicie. temperatura procesora na zwyk³ym titanie ttc5 39 stopni bez
obci±¿enia , przy max w testach np. hot cpu test , prime - max 42 stopnie.

Pozdrawiam
                gogo