Re: Komp czasem nie startuje (kreci sie, ale nie rusza)

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:42:20 MET

> ja byłbym gorszym pesymistą i stawiał bym na procka, że się przegrzał i
nie
> zawsze się incjalizuje aż zamilknie na dobre

A ja nie sadze zeby to bylo cos powaznego.
Jak wiadomo w XP-ekach AMD cos pozmienialo z inicjacja procka, ze biedne
Abity KT7x nie radzily sobie z nimi (w tym i moj KT7A v1.2). Wystarczalo po
wcisnieciu power-on poprawic resetem i wstawal grzecznie. Przez analogie
mysle ze to ten sam problem.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak