Odp: Plyta pod XP- jaka wybrac

Autor: bromba (bromba_at_go2_no.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:25:11 MET

> Za 400zl RAIDa raczej nie dostaniesz. Do 400 to zostal Ci bardzo dobre
> MoBo Msi kt3v, ew. Uzywanego Kt3 Ultra z Raidem dostaniesz tez.

Wlasnie, przegladem cennik i dopiero za 480 mam Microstar KT4 Ultra-SR (M
S-6590) BOX z raidem i karta muzyczna, nie wiem tylko jak bedzie sprawowala
przy podkreceniu proca ?
Jesli chodzi o muze to jest dźwięk 6-kanałowy C-Media 8738MX. Ja dotychczas
mam na ecsie AC97 ale na nie znam sie za bardzo na tym, wiec pytanie moje
czy to jets porownywalny dzwiek z tym wlasnie ktory posiadam ?