Migotanie obrazu

Autor: lm (lprezes_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 08:52:36 MET

Witam

Podłączyłem do radeona 8500 le monito 991SB NECa i pojawił się problemik.
Otóż czasem, najczęściej po włączeniu kompa występuje drobne drżenie kilku
linii ekranu przesuwające się na całej szerokości ekranu z góry na dół.
Wyst.ępuje ono jeszcze przed załadowaniem windowsa. Drżenie to mija po
kilklu minutach. Drugim objawem nieprawidłowości jest występujące czasami
lekkie migotanie całego ekranu. Charakterystyczne jest to, że gdy np.
migotanie to występuje w chwili wyświetlania pulpitu windows, wystarczy
podświetlić dowolną ikonkę, a mija. Gdy z kolei ponownie kliknę na pulpicie
i żadna ikonka nie jest aktywna - migotanie wraca. Mija natomiast zawsze,
gdy na ekranie wyświetlę menu OSD. Może ktoś spotkał się z takim problemem?
Nie wiem, czy winna jest karta czy monitor.
Informacja o odświeżaniu wskazuje 100 Mhz przy rozdzielczości mniejszej niż
1280x1024.

pozdrawiam

Leszek