pen-drive (USB) problem

Autor: adamex_at_plusnet.pl
Data: Fri 28 Feb 2003 - 08:42:37 MET

Witam
Mam go zaledwie 2 tygodnie i z początku było OK przenosiłem sobie dane
ale od niedawna po każdym włożeniu do komputera chciał się formatować i od
wczorać zawiesza z początku cały komputer i nie można go sformatować.
Przy próbie formatowania wyskakuje komunikat że urządzienie jest niedostępne,
zepsute lub zostało zablokowane przez (nie pamiętam już przec co - chyba jakiś
program do obsługi dysków) , lub włóż następną dyskietkę.
Sprawdzałem to na windows ME i 98, może wiecie co się stało jak to sformatować
czy może odrazu zanieść do serwisu bo jest na gwarancji .

(pojemność 128MB)
pozdr