prosze o pomoc??

Autor: KdH (marcinko2_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 09:54:44 MET

Mam nadzieje ze to nie off-topic, w kazdym razie problem jest nastepujacy,
wrocilem z ferii, odpalam kompa, windows zaczyna startowac i w tym momencie
slysze jakby trzy pykniecia (dochodzace od hdd) i komp uruchamia sie jeszcze
raz, kolejna proba, tym razem znowu trzy pykniecia i tak jakby dysk sie
wylaczyl, zainstalowalem windowsa na drugim dysku i wszystko jest oka, (tzn.
ten pierwszy dysk dziala ale jak chce z niego windows odpalic to sie
wylacza) czy moze wiecie jaka moze byc tego przyczyna?, czy da sie jakos
naprawic tego windowsa na hdd ktory sie wylacza?, mam nadzieje ze w miare
jasno opisalem problem;)

Pozdrawiam