Refresh monitora - pomocy?

Autor: Janusz (jkawula_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 08:30:25 MET

Zamieniłem starą Rivkę na GF4MX440SE i wszystko byłoby super gdyby nie brak
odświeżania w 85Hz. Mam starego SONY 15" i wcześniej zawsze chodził wWin98 -
800x600/85Hz. Teraz tylko 75Hz, choć w ustawieniach daję mu 85 i tak tam
pisze.
Zainstalowałem Power Stripa i owszem ładnie ustawia 85, ale to wersja
30-dniowa.Czy jest możliwość pogrzebania w rejestrach czy gdzieś aby
osiągnąć te 85Hz /nie chcę zmieniać narazie monitora!!/. Dzięki za pomoc.
/karta jest OK bo sprawdzałem na innym kompie/ Janusz