Problemy z zainstalowaniem MS WIN

Autor: oneeye (oneeye_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 00:55:16 MET

Zdarzyło mi sie nie pierszy raz i nie na jednym komputerze, że podczas prób
uruchomienia jakiegoś programiku w dosie pokazuje mi sie komunikat że
"najmniejszy rozmiar pliku wykonywalnego powinien wynosić XXXXXX i coś w tym
stylu,
żaden disk doctor nie potrafi nic z tym zrobić bo i on czasem nie chce się
uruchomić
o dos navigatorze czy też nc już szkoda wspominać

czy ktoś się z tym spotkał

jak temu zaradzic a nie formatować dysku (to bezwzględnie pomaga bo
sprawdziłem)

dzięki za pomoc