Re: Pomocy!!! Pilne - reanimacja biosu

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:45:25 MET

Użytkownik "Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński" <kshyhoo_at_acn.waw.pl>
napisał w wiadomości news:b3lp7f$1r5o$1_at_foka.acn.pl
> WOW , nie wiem jak ale wlasnie przed chwilka sie udalo ;-)
> Zmienilem 2 rzeczy:
> 1. Flashowalem awdflash823f
> 2. Wygialem troche do gory blaszki w podstawce do bateryjki biosu,
> zeby byla "ciasnej" docisnieta do gornej krawedzi. Bo sie okazalo ze
> jak ja paluchem lekko nacisnalem to bateryjka miala luz. (
> minimalny, ale zawsze;-)
>
> Serdecznie dziekuje wszystkim za odpowiedzi
>
> A teraz ide po piwo .....;-)

Ja się na flashowaniu specjalnie nie znam ;-), ale czasem bez
wyzerowania CMOS nie idzie. Po pewnych przykrych przejściach z moim
Asusem A7V nigdy o tym nie zapominam (ani o wgraniu "Setup defaults" do
BIOS-u przed flashowaniem).

M.