Re: ABIT KT7A + DURON 1000 Proszę o pomoc!

Autor: Przemek (_NOSPAM_prmb_at_interia.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 08:59:12 MET

Witam

> "CPU in unwokable or has been changed. Please recheck - CPU Soft Menu"

To tylko oznacza ze masz zle ustawienia procesora w BIOSie.

Duron chodzi na magistrali 100MHz stad tez w BIOSie w zakladce "SoftMenu
III Setup" musisz ustawic FSB na 100, a poniewaz masz Durona 1000 to
mnoznik na 10.
Gdy wejdziesz do tej zakladki nacisnij ENTER na "CPU Operation Speed" i
wybierz 1000/100.
Wyjdz z tej zakladki i zapisz zmiany w BIOSie (Glowne Menu -> "Save & Exit
Setup").

> Po wejściu do biosa nie wiem jak mam ustawić procesor. W tej chwili jest:
>
> CPU Operating Speed
> Multiplier Factor x13

Tu jest blad, powinno byc 10.

Pozdrawiam