Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: jarek (jarektzw_at_enterpol.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 19:52:50 MET

Problem tkwi w tym że po odpaleniu laptopa w momencie kiedy nie podam hasła,
komputer traktuje dysk tak, jakby go w systemie nie było. Moge odpalić z
dyskietki różne programy. Tylko problem w tym, że kiedy chce dzialac na HDD
pojawia się komunikat że brak dysku stałego . Zatem PQ, fdisk, format i inne
programiki też go nie widzą.
Pozdrawiam i dziekuje za odzew

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b3llnj$g63$1_at_absinth.dialog.net.pl...