Problem z zasilaczem.

Autor: pAwko (pawko_at_USUN_TOmaster.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 19:39:36 MET

Wcześniej pisałem, że mam problemy z chłodzeniem. Przed chwilą zdjąłem
obudowę i zobaczyłem o co biega ;] Nie dziwiłem się dlaczego procesor
tak się nagrzewa skoro wentylator a zasilacz oddzielało jakieś 0,25 cm.
wolnej przestrzeni. Wentylator nie miał gdzie odprowadzać tego ciepła.
Odkręciłem zasilacz i położyłem go obok :] Włączyłem komputer i przy
wykorzystaniu procesora na 99% temperaturę procka miałem 35 stopni (nie
57 jak wcześniej). Co mam w takim wypadku zrobić? Zainwestować w nową
obudowę?

Mozdrawiam.

--
<--------__pAwko_MasterNet_user__--------->