Co diagnozować/podmienić przy zawieszaniu?

Autor: Cessario (czarotoja_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 18:52:05 MET

Stary komp (P 166) służšcy dzieciom w przedszkolu wiesza się po ok. 0,5h
od włšczenia. Np. przy defragmentacji po prostu zaprzestaje pracy
wyświetlajšc okna z możliwościš poruszania wskażnikeim myszy. Ze względu
na skromnośc czasu, który mogę przeznaczyć na oględziny mam pytanie od
czego najlepiej zaczšć: dysk twardy czy procesor / płyta. Wrzucić je na
jakiś benchmark, ew. podmienić np dysk etc.?

Będę wdzięczny za sugestie, a tym bardziej dzieciaki z przedszkola.

Pozdr.

Czaro