Celeron na Procomp B687Z + przejść. na socket

Autor: remik (remikw_at_konto.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 18:00:20 MET

Witam,
ostatnio pytałem o maksymalnego celerona jakiego mogę włożyć do mojej starej
płyty głównej i upgrade biosu do niej.
Chodzi dokładniej o Celerona na płytę Prokomp B687Z z przejśćiówką na socket
(z regulacją napięć). I o możliwość ewentualnego upgradu biosu aby większy
niż wg opisu płyty 550MHz wstawić.
Magistrale mam w tej chwili na 100Mhz i tym sposobem Celerona 300A
działającego na 450.
A chciałbym kupić lepszy procesor. Trudno jest o takie stare procesory więc
wolałbym wiedziećjaki poprostu podejdzie.

Liczę na pomoc

pozdrawiam remik