Re: karta do przechwytywania video + mpeg2

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:58:07 MET

slash_at_nospame-con.pl Odpowiedz na news:b3l88l$ahh$1_at_news.polbox.pl:

> Nie, dysk mam odpowiedni, ale przeplywnosc interfejsu/dysku
> niewystarczajaca. Jak pisza - wymagane 33MB/s raczej nie osiagne, wiec

A po co aż tyle? 5MB/s wystarcza. Nie musisz zgrywać bez kompresji. Kodeki
Mjpeg dają jakość dużo lepszą niż mpeg3(przy dużo większym pliku). A jeśli
już koniecznie chcesz bez strat, to jest huff, oferujący całkowicie
bezstratną kompresje. Jakość bez porównania do mpeg-2.

> myslalem o sprzetowym wspomaganiu kompresji w locie. Byc moze
> wystarczyloby sprzetowe wsomaganie MPEG1 - moze z tym mpeg2 troche
> przesadzilem, ale do tej pory wogole nie mialem z tym stycznosci i

To widać;-)

> zadawalem pytania prawie "w ciemno".

By zgrywaćfilmy na dysk w dobrej jakość wystarczy ~Celek450 i 128MB ramu i
karta na BT878. Zerknij na moją stronę, tam znajdziesz trochę informacji.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.