Re: Problem z DDR333

Autor: Log-o-matic (tylko_at_na.newsy)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:52:41 MET

On Wed, 26 Feb 2003 01:44:27 +0100, "\(\)_D_H"
<mk_mikkael_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Hej mam taki problem - plyta: ASUS A7N8X i pamiec ram - jakis tam spectek
>(zwykle tanie moduly) 1x512mb ddr podobno pc2700.

Mialem podobny problem. Na gieldzie u jednego sprzedawcy kupilem
podroby Samsunga 333. Nastepnie kupilem plyte taka jak Twoja u
drugiego. Ten pyta sie mnie - a pamieci jakie Pan kupil? Pokazuje mu
te Samsungi a facet od razu mowi ze bede mial duze problemy i ze do
takiej plyty albo oryginalne Samsungi (ktorych raczej nie dostane),
albo KINGSTONY!

I faktycznie nawet windowsow nie moglem bezproblemowo zainstalowac.
Okazalo sie ze beda chodzic tylko na 266. Na szczescie udalo mi sie
wymienic na Kingstony (za doplata oczywiscie). Problem zniknal jak
reka odjal, Malo tego - system jest stabilny nawet mimo ustawienia CL
2, chociaz Kingsotny nominalnie pracuja na CL 2,5.

Moja rada do kupujacych pamieci do ASUSa A7N8X - kupujcie do tej plyty
Kingstony. No jak macie kase to OCZty albo inne Corsairy ;)
Z tym ze jakimis Corsairami tez sa podobno problemy.

>()_D_H

-
Pozdrawiam
Log-o-Matic