Re: P4 vs Athlon XP

Autor: blekot (flashi_usun_to_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:15:12 MET

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b3lbi9$msf$1_at_news.onet.pl...

> Krotko:
> stosunek cena/wydajnosc przemawia *wyraznie* za AMD
> jakosc/stabilnosc plaformy (plyty gl., chipsety) za Intel'em.

Ehhhh jak to jest ze za bledy lamerowatych userow AMD cierpi ?
Tak sie sklada ze raz mam AMD a raz Intela i nie widze jakiejs znacznej
roznicy w stabilnosci czy jakosci...
Aktualnie najlepszym wg mnie chipsetem na rynku jest NForce 1/2... jakies
tam GraniteBay moga sie schowac
Oczywiscie wszystko IMHO :)