Re: Jaki monitor 17''

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 16:57:50 MET

Staniek wrote:

> Witam,
> Zastanawiam się nad zakupem nowego monitora 17'' i nie mogę się
> zdecydować jaki wybrać.

Taki, który podczas testowania w sklepie przy rozdzielczości i
odświeżaniu, takim jakie zamierzasz stosować, będzie miał ostry i
stabilny obraz.

> Monitor ma kosztować ok 1000zł

Da się za to kupić coś, co umie sobie poradzić z 1280×1024_at_85Hz, a
1152×864_at_90Hz bezproblemowo. Rzecz w ty, żeby wybrać udany egzemplarz.

> Czy mogli byście coś polecić abym potem nie żałował wydanej kasy?
> Zastanawiałem się nad LG Flatron, Samsungiem i NEC nad modelem już się
> nie zastanawiałem więc może coś zasugerujecie,a moze jakaś inna marka?

Tydzień temu wybrałem się z kumplem po coś podobnego i podczas dłuższej
sesji podziwiałem niekorygowalne rozbieżności barw (do ~2mm rozsunięcia
między barwami w kierunku, w którym nie ma regulacji), rozmaitych mgieł
na całym ekranie, bądź tylko na części, wypukłości i wklęsłości na górnej
krawędzi obrazu ...

Nie mam pojęcia - czy w tym sklepie były same odrzuty po tym co inni
klienci przebrali, czy też ostatnio średnia jakość 17" monitorów jest ...
eee ... "dla klientów o niewygórowanych wymaganiach"?

--
Pozdrówka,
        Artur