Re: Nagrywarka CD czy DVD - co wybrac?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 16:39:28 MET

"Escorpion" <escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl> wystukał
(news:b3l2jg$6t5$1_at_inews.gazeta.pl):

> A moze ktos mi doradzi, jaka najlepiej (i za ile) kupic nagrywarke
> ZEWNETRZNA x2? Chodzi o to, ze moglbym ja rowniez podlaczyc do
> laptopa, a nie tylko uzywac z pecetem.

Hm, ja tak wlasnie robie poprzez obudowe 5,25" USB/FireWire - transfer
do 60 MBps wiec mozna nagrywac z maksymalna predkoscia, ponadto do
obudowy oprocz DVD-R podlaczam co jest pod reka (DVD, CD-RW, dyski
itd.). Osobnych, zewnetrznych DVD-RW na razie nie widzialem, ale to
kwestia czasu - pojawia sie.
Pozdrawiam
Egghead