Re: Jaka temperatura??

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 16:43:45 MET

pAwko wrote:

> No raczej wszystko chodzi OK. Tylko przy rippowaniu filmów jak temp.
> dojdzie do 57* to komp sie wiesza.

Masz ciekawą definicję "wszystko chodzi OK" ...
Pewnie jakbyś puścił liczenie liczb pierwszych postaci Mersenne'a to albo
by się powiesił, albo by krzyczał o błędy, burnK7 pewnie by dłużej jak
kilka minut nie pochodził, ech ...

Jak dla mnie to taka sytuacja nazywa się: "komputer jest niestabilny z
powodu niedostatecznego/żle rozwiązanego chłodzenia", chyba że
(nieumiejętnie) podkręcałeś :->

--
Pozdrówka,
        Artur