Re: defragmentacja

Autor: tomzak3 (tomzak3_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 15:16:59 MET

 na woluminie jest 23% wolnego miejsca ale
> tylko 8% jest dostępne dla użycia defragmetatora ... itd. proponują też
> zwolnienie miejsca ale za bardzo nie mam jak bo to dysk z systemem i
> poinstalowanymi programami. jak rozwiązać ten problem?
> inne narzędzia?

Poprostu wykasuj coś, co potem będziesz mógł ponownie zainstalować(masz
płyte z instalką), zdefragmentuj i po kłopocie :) Rozwiązanie mało
elokwentne, ale skuteczne. Ja tak zrobiłem, kiedy jakiś czas temu miałem
taki sam problem. Możesz też za pomocą Partition Magic zwiększyć sobie tą
partycje kosztem innej (jeśli takowe masz:)), ja tak właśnie zrobiłem i
wszystko działa ok już dłuuugo :).

pozdr
Tomek