Re: Wyciszanie kompa

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 13:41:43 MET

Cześć,

> Chce kupic jakis dobry zestaw na AMD i nForce2 np XP 2400 lub 2600+.

Oj tylko żebyś nie przesadził z tym wyciszaniem ...

> Czyli jak widze dyski dwutalerzowe jak 120GB Bv mi nie polecasz.

Nie ma nic cichszego o tej pojemności. Chodziło o to, że chciałeś bezgłośny
więc napisałem co jest najcichsze ...

> W takim razie jaki zasilacz,moze Chiefteca( bo kiedys taki mialem :))
> mi polecacie???

Chieftec 360W ... ok 200 zł ...

> I czy Zalman na najnizszych obrotach nadaje sie do tego XP2600+???

IMHO nie ... ładuj kaloryfer z chłodnicą albo przemyśl kwestię wielkości
procesora ... :-)

Cokolwiek byś nie wymyślił to i tak dopiero w praktyce okaże się jak musisz
ustawić chłodzenie ... jedno jest pewne im więcej mocy tym trudniej o ciszę
... nie przesadź bo nigdy nie będziesz miał pewności czy sprzęt jest
całkowicie stabilny na danym chłodzeniu a lato dopiero nadejdzie :-) Jeśli
wrzucasz do zestawu tak mocny procesor to jak rozumiem masz jakieś konkretne
zastosowanie wymagające długich (pewnie cała nocka skoro ma być tak
wyciszony) i "ciężkich" obliczeń (do gier wystarczy i XP 1700+) więc
wszystkie te rozważania mijają się z celem skoro którejś nocy miałby Ci się
"wywalić" od przegrzania ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."