Re: to w koncu lcd czy crt

Autor: Marx (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 08:17:11 MET

> Ale to gdzies przeczytales czy to twoje osobiste odczucie ? Bo ja dluzej
niz
> 2 godziny nie usiedze przed LCD . Zaczynaja lzawic mi oczy . Kiedys tez
> ogladalem DVD na laptopie .... 2 i pol godziny meczarni .... Jak dla mnie
> ten kontrast LCD ma zabojczy.

masz juz wypalone oczy :)
ja na codzien pracuje 8h przy LCD a potem pare godzin przy trinitronie w
domu
LCD to zdecydowanie przyszlosc ale tylko przy podlaczeniu cyfrowym.
Podpiecie LCD do karty S3 skutkowalo tragicznym obrazem, podobnie zreszta
jak podpiecie czegokolwiek innego do tej karty. Wymiana na ATI i klopot z
glowy :)
Wogole dla mnie niepojete jest czemu kazdy LCD nie ma DVI - przeciez to
nielogiczne aby uzywac dsub