Re: Nagrywarka

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 13:22:34 MET

Slawomir Marczynski claimed:

> Kolega pytal sie o jakies wskazowki. Kolega Yarp wyrazil swoja, tzn.
> prywatna, opinie (BTW, sam tez wybralem TEAC). Uzupelnil ja o tresciwe
> okreslenie napedow LG.

Przeczytałem jego zdanie i jasne stało się dla mnie, że jest do firmy LG
uprzedzony.

> Nie uzywalem, ale z liczby postow nt. "pekla
> mi plyta CD w napedzie LG" moge uznac zdanie kolegi Yarp'a za wyrazone
> w umiarkowany i rozsadny sposob.

Chodzi o napędy CD, którze rzeczywiście są słabe, głośne i pękają w
nich płyty (mam taki). Nagrywarki czy combo firmy LG są jakby z innej
bajki - ciche, solidne, nie wpadają w wibracje i są tanie.

> No i nagle czytam ze ktos o nazwisku Wojtczuk ni z tad ni z owad:
> primo pisze LOL nie wiedziec czemu; secundo daje plonk'a ?!

LOL, bo 'Pajda' wyjątkowo jasno poprzez Freudowskie pominięcie wyrazu
'combo' dał do zrozumienia, że coby to nie było, to jeśli ma napis 'LG'
to jest 'do bani'. Bzdura i tyle.

> Ja rozumiem, Wotczuk moze plonkowac kogo chce (sugerowalbym aby
> poszedl na calosc i dal wildcards)

Mam:

#v+
% Głupie pytania