Może mi ktoą doradzić jaki monitor kupić ?

Autor: Marek (marek_g_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 13:18:22 MET

Musze zmienić monitor. Wybór padł na
1. Samsung 757 MB
2. Samsung 765 MB (czym właściwoe się różnią ?)
3. Jakiś CTX z wyższej półki.
4. ?
Jestem skłonny wydać 1000-1200 zł.
Zastosowanie: Delphi (edycja kodu!!!) word, excel, grupy dyskusyjne,DOS.
Najbardziej zależy mi więc na pracy z tekstem, czyli na wyraźnie
wyświetlanych czcionkach. (Czy mam rację obawiając sie tu trynitronów które
mom zdaniem wyświetlają troche postrzępione czcionki ?)
I jeszcze jedna sprawa. Ze względu na problemy z oczami potrzebuję monitor,
który ma dość szeroką regulację jaskrawości - głównie w dół, bo zbyt jasny
obaz powoduje porblemy z siatkówką. (Jasnym obrazem oczywiście nie pogarzę w
słoneczne dni czy przy oglądaniu filmów lub fotek z wakacji...)