Re: karta muzyczna na płycie

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 11:56:56 MET

> posiadam płyte solteka kav75
> zainstalowalem osobną karte muzyczna w slocie pci a karte muzyczna na
plycie
> wylaczylem w biosie. pomimo tego windows xp/me wykrywa obie karty.
> dlaczego wykrywana jest karta zintegrowana chociaz wylaczylem ja w biosie
> dodam ze na identycznej plycie z taka samą konfiguracja po wylaczeniu
karty w
> biosie wykrywana jest tylko karta w slocie pci

A czy po wykryciu dzialaja obie karty ??? Bo moze byc taka sytuacja, ze
windows wykrywa sobie tylko port midi lub cos innego czego nie wylaczyles w
BIOS'ie a reszta jest wylaczona.
Dodatkowo liczy sie tez slot PCI do ktorego wkladasz ta karte. Zobacz czy na
innych slotach bedzie sie powtarzala sytuacja.
Poza tym nie widze zadnego problemu jezeli nawet wykryje ci 2 karty mozesz
ustawic z ktorej ma korzystac system ...