jak odblokowac mnoznik Duron 850

Autor: Strauss (mstrauss_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 11:40:10 MET

Duron 850 (domyslnie mnoznik 8,5 nie daje sie zmienic)
Pracuje w plycie MSI K7T Turbo-R Limited Edition (MSI6330)
udalo mi sie go podkrecic do 961MHz poprzez podniesienie napiecia Vcore do
1,7 i FSB do ze 100 do 113
system dziala stabilnie.
Zastanawiam sie czy mozna przestawic zwore od FSB na plycie z pozycji 100 na
133 ale jesli jest zablokowany mnoznik o wydaje mi sie ze nic z tego nie
bedzie. Przy podniesieniu FSB do 118 plyta przywracala domysle ustawienia,
najwiecej udalo mi sie ustawic 117 ale system sie wywalal nawet przy
napieciu vcore=1.8
Zatem jak mozna odblokowac mnoznik w Duronie850. Czytalem cos w necie o
zwieranie mostkow L1 na powiezchni procka. Czy komus sie juz to udalo ?
Podzielcie sie swoim doswiadczeniem. Dzieki wielkie z gory.