lg8080b i nowe nero

Autor: Adam (admir18_at_--SPAM--wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 11:03:44 MET

Witam,
Miałem ja sobie nero nawet nie pamiętam w jakiej wersji ale starej no i
czasami przy kończeniu nagrywania kończyło się to niepowodzeniem, pomyślałem
że zaktualizuje nero do najnowszej wersji 5.5.10.7b wszystko poszło ok,
nagrywać nagrywa nie wiem czy lepiej bo za dużo jeszcze nie wypalałem.
Problem pojawił się przy nagrywaniu płyt rw, próba nagrania takiej płyty
kończy się komunikatem "Nagrywarka nie obsługuje nośnika takiego typu!"

Co robić?

Dodam że są to płyty cd-rw 700MB Verbatim - mam je od dawna i wcześniej
nagrywałem na nich bez problemu na tej nagrywarce
Nagrywarka LG8080b bios 1.08
win2000

Pozdrawiam,
Adam,