Re: Nagrywarka CD czy DVD - co wybrac?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 07:52:04 MET

"Escorpion" <escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl> wystukał
(news:b3jk8p$og1$1_at_inews.gazeta.pl):

> Niestety mam mozliwosc kupienia tylko x1. Czy nie lepsze to jednak
> niz tylko zwykla nagrywarka CD?

Pewnie, ze lepsze. A za ile?

> Nie bardzo rozumiem...

Tzn. napedu DVD-R. Cena 1 GB nosnika jest porownywalna z CD-R.

> Jak zapewne zauwazyles, jestem zielony "w temacie" nagrywarek :(

SZczegoly techniczne na alt.pl.divx - ogolnie stosujac programy tzw.
rippery mozesz skompresowac zawartosc plyty DVD do rozmiaru 1 lub kilku
CD-R, oczywiscie z utrata jakosci. Dla niektorych jest to akceptowalna
utrata - zalezy na czym to potem sie oglada, na TV Elektron roznica
bedzie niewielka, na zestawie kina domowego - znaczna.
Pozdrawiam
Egghead