Re: Karta sieciowa RBE-100

Autor: Piotr ne (piotrn12e_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 07:48:00 MET

Sławicki napisał:

>Jak: w Lanie działa a w Internecie nie, bo nie rozumiem. Jeśli działa w
>LANie a LAN dostarcza Internetu to jak może nie działać ???

Jak napisałem, nie wiem o co dokładnie chodziło autorowi tej wiadomości:
http://zurich.ai.mit.edu/hypermail/thinkpad/2001-09/0140.html

Ja nie mam tej karty - chcę dopiero kupić, ale po przeczytaniu
w/w wolę zapytać, czy to prawda i jakie mogą wystąpić kłopoty
(najlepiej wiedzieliby użytkownicy takiej karty i ThinkPada).

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr