Re: Płyta Socket7 i Pentium MMX - proszę o pomoc

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 01:13:32 MET

Dnia 26.02.2003 12:22 , Tomek "Tommy" Dębiński powiedział:
> Plyta jest AT ma Socket7 na duzym scalku jest napisane:
> Intel
> PCI Set
> SB823719B
> L6240606
> SU093
> Intel '95
> Plyta ma 4 banki SIMM, 4 szyny ISA, 4 szyny PCI, kontroler PS/2 na plycie.
> Jest rowniez cos co wyglada jakby bank DIMM tylko ma kolor brazowy
> (jesli to ma jakies znaczenie) i nie ma zaczepow kosci jakie z reguly maja
> szyny DIMM - 1 sztuka.
> Jest rowniez na tej plycie napis: G586 IPC REV.C

> [...]

Sprawdź czy to coś koło tej
http://sj.dfi.com.tw/download/MANUAL/5IPC628.PDF
lub innej ze strony
http://sj.dfi.com.tw/support1/dlShow2.asp

to coś podobne do slotu DIMM, jezeli jest przy procesorze, moze byc dla
zewn. cache.

pozdrawiam
Sławek