Odp: aktualizacja BIOS

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 00:01:40 MET

> ale szczerze mówiąc to ja nic nie kumam z tego co mi wkleiłeś na końcu.
> Zjechanie napięciem to jeszcze rozumiem. Ale to zmodyfikowanie CPU Micro
> Code.

Jeśli bios nie rozpoznaje CPUID ( identyfikator procka ) w CPU MicroCode
( taka tablica kodów w Biosie ) lub nie potrafi go obsłużyć, to płyta
najczęściej nie odpala :(
Jak widzałeś tą tablicę w poprzednim moim poście, to z nowszych procków ( nie
SLOT 1 )
 na PPGA ten biosik zna tylko z sygnaturą 01-0665 , a zielone copperminki mają
sygnaturkę 08-0686; a są jeszcze 14-0683,11-681,03-665 na FCPGA
- nie wspominam o tualatinkach na FCPGA2

Pozdro..
  Rycho