Microstar MS-6330 Lite / jaki max. procek?

Autor: KrzysztofM (krzysiek_at__cięcie_dvdinfo.prv.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 23:08:02 MET

Czesc!!

Mam płytę Microstar MS-6330 Lite i aktualnie Durona750Mhz. Mam pytanie do
praktyków posiadających tą płytę, lub składających na niej komputery, jaki
maksymalnie procesor może tam działać (potrzebuje wymienic na coś szybszego)
??
Podobno 1800+ to max, ale może ktoś testował wyższy??

pozdrawiam

--
KrzysztofM
krzysiek [at] dvdinfo.prv.pl