Re: Dysk WD800JB

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:53:04 MET

"XGrzesX" <xgrzesx_at_mok.waw.pl> wrote in message
> Wydaje mi sie, ze dysk chodzi troszke malo wydajnie, mam Win2000. Czy
> moze mi ktoœ kto jest w posiadaniu tego dysku, podac osiagane wyniki z
> znaznaczeniem programu mierzacego oraz systemu operacyjnego.
> Pozdrawiam
> Grzesiek S.
Mam sobie WD400AB. Mogę palić z HDka cdki z prędkością 32x i nie włącza mi
się burn proof. A dysk pracuje na ATA33 (płyta na i443BX)! Czyli jakieś
22MB odczytu i 17 zapisu ma.
Zatem zakładam że wersja WD400JB powinna być jeszcze wydajniejsza zwłaszcza
w wyższych trybach ATA. Ale z tym to bywa różnie, tak samo jak i z
kontrolerami....
/Sławicki