Re: A7V133 + T-Bred?

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:48:25 MET

-DraconuS- wrote:
> Hi

> Tez to mam (+bios1009) i zamierzam za miech czy dwa zaopatrzyc sie w XP'ka...

> A robiles reset biosu? Podejrzewam, ze na 1009 tez by ruszyl, tylko nie
> chcialo ci sie bawic ;)

Oczwiście że robiłem. To było pierwsze co zrobiłem od razu po włożeniu
proca.

> Gratulacje... Daj znac jak tam dalej o/c poszlo i jaki masz stabilny wynik.

Aktualnie katuje go od kilku godzin na 150x12,5, czyli 1875 mhz. To
bedzie jakies 2300+. Vcore 1,75. Przy niższym nie chce komp ruszać. Komp
jest stabilny. Niestety więcej nie moge podkręcić. Przy taktowaniu
powyżej 152 mhz siada mi sieciówka (Siemens OfficeLan 10/100). Więc 1875
to chyba będzie max jaki wycisne na tej płycie. No chyba że zamontuje se
chłodzenie na sieciówce :D

> Jak to nie? Z nowymi biosami afair mnoznik 5.0 daje 13.0, a 5.5 = 13.5...
> wyzej juz chyba nie ma.

Ten 1010 beta daje mnożniki nawet do 16, ale co z tego bo ustawiając
jeden z tych mnożników podwójnych, niezależnie jaki bym ustawił, płyta
daje ten mniejszy. Da sie to zmienić łącząc któryś z mostków, ale nie
chciałbym tracić gwarancji. czytałem kiedyś, że można to odblokowac
łącząc jakieś dwie nóżki procesora ze sobą drucikiem, ale nigdzie nie
moge znaleźć tego linka gdzie to czytałem. To byłoby ciekawe
rozwiązanie, bo nie trace gwarancji, a na pewno więcej mnożnikiem
podkręce niż magistralą.

Podam całą konfiguracje sprzętu w razie czego:

Asus A7V133 rev 1.05 bios 1010-beta
Athlon 1700+ 0,13
256 MB ram Samsunga
Dwa dyski Seagate`a, jeden 6,4 ata33, drugi 20GB ata100,oba 5400rpm
SB 128 PCI
Combo LG GCC-4120B
Zasilacz jakiś stary no-name 235 W

--