Re: divx na tv (Ati Rage Mobility)

Autor: GK (xxlgreg_at_o2.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:31:35 MET

> miałem to samo ne Gforce MX
> pomogła zmiana zamiast klonowania - obraz tylko na TV

tylko ze ja nie mam takich ustawien.
we wlasciwosci obrazu/zaawanasowane mam takie zakladki
1. ogolne - nie ciekawego
2. karta - waidomosci o sterowniku
3. rozwiazywanie problemow - nic ciekawego
4. zarzadzanie kolorami - jak wyzej
5. no i monitor - i tu jest cos ciekawego . otoz mam liste rozwijalna gdzoe
mam trzy pozycje "monitor domyslny" no i oczywiscie czest. odswierzania.
wybierajac ktory kolwiek z monitorow nie zmienia mi sie kompletnie nic ani
na wyswietlaczu ani na tv.

jesli chodzi o stery do karty to karta chodzi na sterownikach z win xp bo na
stronie producenta (Compaq - tam wlasnie odsyla ATI) nie ma zadnych sterow.