Start komputera + czarny ekran

Autor: Magik (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:06:33 MET

Własnie wpadł mi w raczki baaaaardzo stary komputer którego części nie
jestem w stanie zidentyfikowac ale płyta nie posiada jeszcze AGP ma za to 4
złącza ISA 4 PCI i 4 na bardzo starą pamięć RAM. Do tego jakaś karta
dżwiękowa i 1 megowa grafika oraz dysk Caviar 1.2 GB ; procek to pentium 133
MHz (podkręcony na 150 Mhz)
po uruchomieniu komputera widze czarny ekran, lub od czassu do czasu uda mi
się go włączyć ale i tak dochodzi tylko do pewnego momentu i dalej nic.
w czym moze być problem?? gdy juz uda mi sie go podłączyć to wszystko
zostaje poprawnie wykryte (1 krótki beep z głośniczka systemowego).
dodam jeszcze że na płycie został zamontowany układ DALLAS i własnie
podejrzewam że on jest winien całemu temu zamieszaniu - czy dobrze myslę??
a moze jest to wina podkrecenia?????

Plizz help me

THNX