Re: 2 kosci czy 1

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 20:41:28 MET

Użytkownik "Andriej Uljanow" <andriej_at_pocztaWYTNIJ.fm> napisał w wiadomości
> Mam DDR 333 256Mb. Chce to powiekszyc do 512Mb i nie wiem czy jest jakas
> roznica miedzy 2 kosciami po 256Mb a jedna 512 Mb. Czy jest zauwazalna
> roznica?Czy beda jakies problemy?

wygodniej pewnie Ci będzie dokupić drugą, ale jeśli tylko masz taką
możliwość to lepiej mieć 1 kość, bo sama ze sobą nigdy nie będzie
miała żadnych konfliktów. Tak czy inaczej w działaniu nie będzie różnicy.
(no chyba że tak jak mówię 2 kości z jakichś powodów nie będą ze
sobą współpracować)

> Jak myslicie czy pamiec bedzie jeszcze
> spadac,czy juz osiagnela minimum?

któż to może wiedzieć na pewno - byłby pewnie zaraz milionerem
na giełdzie