Re: dziwne ? opinie od sprzedawców - Modecom, MSI

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Wed 26 Feb 2003 - 19:54:54 MET

>Byłem wczoraj w kilku sklepach komputerowych (chcę złożyć komputer) i
>zaskoczyły mnie niektóre opinie usłyszane od sprzedawców, a mianowicie
>"Obudowy Modecom (nawet te droższe z Huntkey) są głośniejsze i nie mniej
>awaryjne od Codegenów" oraz "płyty główne Microstar są bardzo awaryjne".
>
>Ponieważ zamierzałem kupić i jedno i drugie bardzo proszę doświadczonych
>grupowiczów potwierdzenie lub zaprzeczenie.
>
>Łukasz

Co do obudow: Mam jakiegos noname i od kilku lat chodzi bez zadnych
problemow i nie zaglosno.

Co do MSI: W urzytkowaniu plytki sa swietne, co prawda jedna mi sie
spalila, ale to chyba nie regula (sam osobiscie uzywam msi kt3v i
jestem bardzo zadowolony). Jednak jesli chodzi o serwis to kolega juz
od miesiaca czeka :(

Tomasz L.